tisdag 9 augusti 2011

Bortkastad tid?

Varför sitter man framför den dumma burken och tittar på tv serier?
Jag och min sambo följer alldeles för många tv serier, orkar inte ens nämna några vid namn just nu, missförstå mig rätt jag älskar det och jag hatar mig själv för att jag älskar det.

Jag sitter där och följer någon tv serie och inser att huvudpersonen i den serien verkar vara en cool vältränad kille, sån skulle jag vilja vara.
Jag vet inte säkert, men jag tror inte att han blev så vältränad och attraktiv genom att sitta hemma i soffan och titta på tv serier,
Varför gömmer jag mig bakom en skugga av något som inte går att ta på istället för att kanske röra på mig mer, eller att kanske se till att ha ett fläckfritt hus?

Jag ska sluta tänka nu och kolla om det har kommit ett nytt avsnitt av någon serie som vi följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar